סנפלינג וגלישת מצוקים בצפון ישראל

מגוון הפעילויות האתגריות שלנו כולל: גלישת מצוקים, אומגה, טיולי סנפלינג בנחלים, טיולי ג’יפים, קורסי גלישה וטיפוס, ODT , טיולי בר/בת מצווה אתגריים, פעילויות חברתיות, ימי גיבוש, ופארק חבלים וארוחות בשטח. מגוון הפעילויות מיועד לקבוצות, משפחות, ועדי עובדים, חברות, בתי ספר ולכל מי שמחפש טיול אתגרי ומהנה.

ויה פרטה מצוקי גיתה נחשבת למסלול אתגרי יותר ביחס לזו שבצוק מנרה כמו כן תוואי המסלול מאוד אופקי ביחס לזו שבצוק מנרה בו אנו יורדים ירידה תלולה ואחכ עולים אותה במסלול הויה פרטה.

ויה פראטה בצוק מנרה התצפית היפה ביותר בישראל, מתאים למתחילים ולמתקדמים, משפחות וקבוצות. בצוקי מנרה ניתן לטייל כל השנה למעט אחרי הגשמים, הירשמו ליום כיף פרטי עם אשדות

אתר גלישה המצוי בגליל העליון בתוך שמורת צוק מנרה באתר יש נוף מרהיב תודות למיקומו מעל העיר קרית שמונה ניתן לראות מהאתר את  הר החרמון עמק החולה קרית שמונה ורמת  הגולן גובה הגלישה 36 מ והוא האתר הגבוה ביותר המאושר בצפון הארץ

ויה פראטה אקסטרים עוצמתי מלכת הפעילויות האתגריות לקבוצות, מתאים לימי גיבוש ומשפחות שאוהבות אתגרים, אקסטרים חווייתי מקובל ונפוץ מאוד באירופה. מצוק שהונגש לטיול בעזרת עבודה קשה של קדיחת עיגונים, סולמות, גשרונים, כבלים מאיזים וידיות לטיפוס

חברת אשדות עובדת בחול המועד במערת קשת ושמחה להציע לכם את שירותיה הייחודיים והמקצועיים. באיזור קשת שפע של אטרקציות צרו קשר לתיאום

מצוק דלתון מצוי בגליל העליון סמוך למושב דלתון לאחר ירידה מהכביש הראשי ונסיעה קצרה בדרך נוף ביריה יורדים מהאוטובוס והולכים רגלית כ – 5 דקות

אזור הצפון - סנפלינג במחצבות קדומים  האתר נמצא בצפון ביערות הכרמל, מסלול קל מתאים מתאים מאוד למשפחות המעוניינות בחוויה אתגרית ללא הליכה, הפעילות מתאימה לכל עונות השנה.

הקניון השחור - אחד מהמסלולים היפים בארץ. מסלול אתגרי המשלב פעילות גלישה עם שחייה בבריכת הנקיק והליכה ממושכת (כ 6 ק”מ). טיול אקסטרים אמיתי מטורף, קניונינג בנקיק השחור הטיול המושלם עבורכם

חווית סנפלינג במערת קשת באתר היא חוויה ייחודית אשר יכולה להתבצע מגובה 35-50 מטרים. הדבר תלוי בתיאום ראשוני והחלטה מראש. בנוסף לכך, אפשר לבחור להוסיף לחוויה גם גשר הימלאיה ולעבור מעל הקשת

ימי גיבוש לקבוצות היא הזדמנות להסביר לעובדים, ללא מילים, כמה השקעה הוכנסה ליום זה וכמה העובדים באמת חשובים למקום העבודה

בשלב הראשון כל שעליכם לעשות הוא להחליט לאן לצאת. ישנם שפע של מסלולי סנפלינג בצפון וכל שעליכם לעשות הוא לבחור באחד המתאים לכם תוך התחשבות במידת הקושי, אפשרויות הכניסה ורמת האתגר. אתם לא חייבים להחליט לבד על היעד, באפשרותכם גם להתייעץ ולתאם ציפיות מראש עם חברה מנוסה בתחום.

גשר הימלאיה הוא גשר חבלים העובר מצד אחד של המערה אל צידה השני. את הגשר מכינה החברה מבעוד מועד כך שקבוצת המטיילים תגיע לאתר שמוכן עבורה. החוויה של ההליכה מעל המערה היא ייחודית, מאתגרת מבחינת התחושה והיא מתאימה לקבוצות היוצאות ליום גיבוש

מערת זווית המצויה בגליל הינה אחת המערות המרהיבות ביותר בארץ המערה ממוקמת בסמוך לישוב אבירים ובמרחק הליכה קצר מהרכב אפשר להגיע לפתח המערה . גובה הגלישה אינו גבוה במיוחד בסך הכל 20 מטר

סנפלינג בצפון: מערת זווית

מערת זווית היא אחת מהמערות הקסומות ביותר בכל הארץ. המערה נמצאת בסמוך ליישוב אבירים שבצפון ולאחר חניה מסודרת כל שיש לעשות הוא ללכת הליכה קצרצרה עד להגעה אל היעד. גובה הגלישה במערה הוא 20 מטרים, גובה שאינו נחשב לגבוה במיוחד, אך בסוף הגלישה נחשפת המערה המרהיבה.

סנפלינג בצפון במערת זווית חושף את המטיילים אל מערה מרשימה בעלת זקיפים ונטיפים מהממים, בעלי שלל צורות ובנוסף לעולם חי של סלמנדרות נדירות בצבעים של שחור וצהוב. במהלך הטיול במערה עוברים המטיילים, תוך שמירה על הטבע הקסום, בין מספר חללים שבכל אחד מהם צורות שונות של זקיפים ונטיפים. חובבי מערות לא יכולים להישאר אדישים לקסם של המערה. הטיפוס חזרה מעלה ייעשה בעזרת חבלים וציוד מיוחד.

סנפלינג בצפון: מערת קשת

מערת קשת משקיפה אל הנוף המרשים של הים התיכון, מנהריה ועד לחיפה. האתר עצמו יפיפייה, ההליכה מהחנייה עד לאזור הגלישה קצרה מאד וקלילה ובסופה מגיעים אל האתר. המערה עצמה היא שריד של מערה קדומה אשר התמוטטה וכל שנותר ממנה הוא הקשת המרשימה הנראית במקום.

האתר נמצא בקצה הגליל המערבי זהו אתר הגלישה המרהיב ביותר בארץ ללא ספק. גם ללא הגלישה נשקף מאתר זה נוף מדהים של הגליל המערבי, הים התיכון, ראש הנקרה, מפרץ חיפה והמערה עצמה שהיא גולת הכותרת.

הגלישה במערת קשת מעניקה חוויה מושלמת של סנפלינג בצפון והיא יכולה להיות בגובה של 30 מטר או 50 מטר שבמהלכם הגולשים מרגישים שהם מרחפים באוויר וזאת כיוון שאין קיר אליו נצמדים. בסיום הגלישה יש ללכת בשביל מסומן לאורך כחצי שעה במסלול בעליה שאינה קשה, שביל אשר יכול להוביל חזרה אל פתח המערה או אל החנייה. ביעד זה אפשר גם להתקין גשר הימלאיה בפעילות אתגר מרגשת למשפחות וקבוצות.

סנפלינג בצפון מערת קשת קבוצת מטיילים בפעילות סנפלינג עם אשדות

סנפלינג בצפון :הנקיק השחור

הנקיק השחור הוא יעד ברמת הגולן ובו שני מפלים שגובה הגלישה המקסימלי עומד על 20 מטרים. הזמן המומלץ להגיע אל הנקיק יהיה בין החודשים מאי לספטמבר והמסלול כולל שחייה בבריכות טבעיות לאורכו. האתר נמצא בשמורת היהודייה ויש להירשם מראש כדי להיכנס אל המסלול.

הליכה וגלישה בתוך מים בקניון בזלתי מרהיב ביופיו, ניתן לשלב בניית אומגה לתוך המים במפל השני. תיאור המסלול: היהלום שבכתר מבין מסלולי האתגר בארץ קניון בזלת זורם עם שפע של צמחיה ומים. מסלול חוויתי מאוד תודות לשילוב של גלישה עם מים בתוך מפלי מים זורמים ולתוך בריכות עמוקות

הטיול נמשך שבע עד תשע שעות, תלוי במספר היוצאים לטיול וזמן השהות בבריכות ודרגת הקושי שלו נחשב לרמת מיטיבי לכת ומחייב ידע בשחייה. טיול המשלב סנפלינג בצפון בנקיק השחור מחייב מקצועיות ומומלץ לצאת עם מדריך מוסמך בעל ניסיון עשיר בתחום וחברת אשדות עומדת לרשותך.

סנפלינג בצפון בנקיק השחור

סנפלינג בצפון במצוק דלתון

מצוק דלתון נמצא בגליל העליון, בסמוך אל מושב דלתון. לאחר החנייה בחניון המסודר יש ללכת הליכה רגלית של כחמש דקות עד לעצירה על המצוק ממנו ניתן להשקיף על עמק החולה. מנקודת שיא זו אפשר לבצע את הסנפלינג הראשון, מגובה של 15-30 מטרים.
מצוק דלתון מצוי בגליל העליון סמוך למושב דלתון לאחר ירידה מהכביש הראשי ונסיעה קצרה בדרך נוף ביריה יורדים מהאוטובוס והולכים רגלית כ – 5 דקות, מהמצוק נשקף נוף יפה של עמק החולה. פעילות טיפוס ואומגה מרשימה ביותר באורך של 70 מ’.

פעילות הגלישה מתחילה בנקודה הקרובה לחנייה, אך אפשר לשלב טיול במערת עלמה אשר נמצאת בקרבת מקום. ההחלטה איזו פעילות סנפלינג בצפון מתאימה לקבוצה יכולה להתקבל יחדיו, בהתאם למספר המשתתפים בפעילות ובהתאם לציפיות שלך.

סנפלינג במחצבות קדומים

אתר זה נמצא בתוך יערות הכרמל ורמת הקושי שלו נחשבת לקלה ולכן הוא מתאים גם למשפחות עם ילדים. החוויה כולה אתגרית ואינה דורשת הליכה מרובה כדי להגיע אל אזור הגלישה. סנפלינג בצפון במחצבות קדומים נעשה על קיר מלאכותי שנחצב במקום וגובהו 17 מטרים.

עוד פעילויות אשר יכולות להשתלב באתר יהיו אומגה, טיפוס, גלישה, פארק חבלים וכן שילוב של טיול ג’יפים בסביבה. הפעילות מתאימה עבור משפחות גדולות, חגיגות בר או בת מצווה באווירה טבעית ושונה והיא יכולה להתאים מאד גם בתור יום גיבוש לקבוצות עבודה ומתנדבים.

סנפלינג בצפון במצוק גפת

מצוק גפת ממוקם מעל בקעת הירדן ובסמוך אל בית שאן. לאחר החנייה במקום המסודר, יש ללכת כחמש דקות בתוך היער, עד להגעה אל אזור הסנפלינג. אל האתר אפשר להגיע לאורך כל ימות השנה, למעט החודשים החמים במיוחד, יולי ואוגוסט. מעבר לסנפלינג אפשר גם לבצע פעילות של גלישה וטיפוס.

החוויה במקום נמשכת כשעתיים, תלוי במספר המשתתפים וישנם שני מסלולים בהם אפשר לבחור, האחד מציע רמת קושי בסיסית (1) וגובה גלישה של 15 מטרים והשני ברמת קושי בינונית (3) כשהגובה המקסימלי הוא 35 מטרים. בתוך השמורה עצמה ישנן בריכות שחיה טבעיות וניתן לשלב את השכשוך כחלק מהטיול.

אתם מוזמנים לעשות את זה איתנו צלצלו 0522300306 או צרו קשר בדף הבית להתראות איתמר

פתיחת צ'אט
1
צריכים עזרה?
היי כאן איתמר,
אפשר לעזור?
דילוג לתוכן