הגיע הזמן לשמח את העובדים, להגיד תודה ולתת בחזרה

הגעתם למקום הנכון !

יום גיבוש לעובדים

לצוות שלכם מגיע יום גיבוש אתגרי
שלא ישכחו !

ימי גיבוש לעובדים, לחברות וארגונים

סדנאות ODT לעובדים

שיפור עבודת הצוות וגיבוש העובדים

מטרת הגיבוש היא קודם כל לשמח את העובדים, בסופו של דבר אין אירגון שלא מעוניין בצורה הכי פשוטה וכנה להגיד לעובדים שלהם חג שמח או תודה, שהארגון מעריך את העשייה שלהם, להודות באופן מקורי עם ערך מוסף שתואם ומשרת את ערכי החברה

מה העובדים מרוויחים?

יום גיבוש חוויתי מהווה הזדמנות יוצאת דופן לעובדים לחזק את קשרי הצוות, לפתח אמון הדדי ולשפר את התקשורת הבינאישית. במהלך היום, העובדים לא רק נהנים מפעילויות חווייתיות ואתגריות בטבע, אלא גם רוכשים מיומנויות חשובות כמו עבודת צוות, פתרון בעיות יצירתי והתמודדות עם מצבים לא צפויים.
החוויה המשותפת יוצרת זיכרונות משמעותיים ומחזקת את הרגשת השייכותוהמחויבות לארגון.
כל אלה מתרחשים באווירה מעניינת ומרתקת, דבר המאפשר לעובדים להתפתח אישית ולתרום לאווירת עבודה חיובית ותומכת

מה הארגון מרוויח?

יום גיבוש חוויתי מציע לארגון ערך מוסף משמעותי על ידי חיזוק האחדות הארגונית, שיפור המוטיבציה והתחושה של עובדים כחלק ממשהו גדול יותר. פעילות משותפת כזו מעמיקה את ההבנה ההדדית והאמפתיה בין חברי הצוות, דבר המפחית סכסוכים ומשפר את יעילות העבודה. כמו כן, היא מאפשרת להנהלה לזהות מנהיגים פוטנציאליים ולחזק את הקשר עם העובדים, מה שתורם לאקלים ארגוני חיובי.
לבסוף, יום גיבוש כזה משדר לעובדים את ההוקרה והערכה שהארגון חש כלפיהם, מה שמעודד נאמנות ומחויבות לטווח הארוך

יום גיבוש בשטח לעובדים וחברות לקבוצות וחברות עם חברת אשדות הוא יום מרגש עם פעילות בלתי נשכחת. סנפלינג בצפון, בדרום או במרכז, פעילות אתגרית שהעובדים שלך לעולם לא ישכחו וישנם מספר אתרים מתאימים לכך.

באשדות נבנה לכם פעילות מגבשת לצוות יום כיף לשבירת השיגרה, בהתאם לתקציב ולכמות האנשים, נתייחס למצב הכושר ונציג תוכנית שתתאים לכולם. גם לאוהבי פעילות אקסטרים וגם לאנשים שמעדיפים פעילות רגועה ונוחה. יש לנו לפתרון לכל סוג של בקשה. יום גיבוש לצוות קטן או פעילות ליום גיבוש לעובדים בחברה גדולה, אתם בידיים טובות ועל כך יעידו חברות שבחרו בנו להוביל את פעילויות הגיבוש, יום כיף לעובדים וגם למארגנים, אצלנו כולם נהנים!

כל הפעילוית מתבצעת בליווי מלא של מדריך מקצועי בעל ניסיון רב בתחום.

חברת אשדות מתמחה בתחומי הספורט האתגרי, ומציעה שלל אפשרויות עבור יום גיבוש לחברות ועובדים עם ניסיון של מעל 20 שנה.

לאורך השנים ליווינו חברות רבות שביקשו להעניק לעובדיהן ימי גיבוש וכייף לעובדים, בהם הדגש על הנאה, חוויה יוצאת דופן ואתגרים אישיים וקבוצתיים. בין היתר, אנו מציעים ללקוחותינו טיולי סנפלינג לקבוצות, סדנאות ODT, טיול ג’יפים, שלל פעילויות חברתיות, וימי גיבוש מלאים בכל רחבי הארץ מדרום ועד צפון וארוחות בשטח ברמות שונות בהתאם לתקציבכם.

ימי גיבוש עם חברת אשדות – גיבוש אקסטרים בטבע

המודעות הגוברת לחשיבותו של המשאב האנושי בחברות הובילה לפריחת ימי הגיבוש, וכיום ניתן לבחור מתוך אפשרויות רבות. ימי גיבוש לחברות עם חברת אשדות מאופיינים בראש ובראשונה באווירה חברית ומשוחררת, ביציאה אל אזורי הטבע היפים ביותר במדינת ישראל. השהייה מחוץ למסגרת המשרד יוצרת בין העובדים אינטראקציות חדשות ומעניינות, בעוד הם לומדים להכיר זה את זה באווירה אחרת. לכך מצטרפים טיולי ג’יפים, גלישה בנחלים, אומגות, פארקי חבלים, פעילויות טיפוס ושפע של פעילויות אחרות, אשר מאתגרים את המשתתפים ומוציאים מהם איכויות חדשות, ומספקים חוויה בלתי נשכחת, חוויתית , מאתגרת ומגבשת. על מנת להתאים את יום הגיבוש לצרכים ולמטרות שלכם אנו נסייע בתכנונו מאלף ועד תו, תוך התחשבות במסגרת הזמנים, התקציב, אזור בישראל, אופי המשתתפים ורמת הקושי המבוקשת. חשוב לציין כי פעילויות הגלישה שלנו מבוצעות באמצעות ציוד בטיחותי וחדיש, העומד בתקנים אירופיים מחמירים, ובנוסף אנו מחזיקים ביטוח מקיף שכולל גם אחריות מקצועית לגופים פרטיים וציבוריים.

אשדות מציעה מגוון פעילויות עבור ימי גיבוש לחברות ועובדים

לאחר שיחה משותפת נוכל לתכנן ולהתאים יום גיבוש מותאם אישית לחברה ולסוג העובדים, נעלה רעיונות לפעילות גיבוש בשטח, ונוודא שיום הגיבוש יתאים למנהלים, ולעובדים, בקבוצות קטנות וגדולות, נחליט על רמת האתגרים בטיול, נכין תוכנית פעילות מגבשת ונדאג שכל המשתתפים יקבלו חוויה מעשירה ומאתגרת וכך נהפוך את היום המיוחד ליום כיף עבור כולם.

רעיונות לימי גיבוש

התוכנית הסופית מותאמת אישית אליכם והיא גמישה בכל חלקיה, אשדות מתמחים ביום גיבוש אתגרי המשלב סדנאות ופעילויות ODT לעובדים. בעלי ניסיון בהרכבת פתרון מושלם לפעילות גיבוש מרגשת ומאתגרת בשטח, כך נתכנן את היום בצורה הכיפית ביותר, נצא מהשגרה המשעממת וניצור חוויה עם דגש על יצירת קשרים חברתיים. כאן תוכלו לקרוא על רעיונות לפעילויות גיבוש לעובדים 

יום גיבוש לעובדים בצפון

מתחילים בחניון מערת הקשת, בחניון שולחנות קק”ל מוצלים ושירותים, שם תחכה לנו ארוחת גורמה. לאחר שמילאנו מצברים נמשיך בהליכה קצרה למערת הקשת ( 5 דקות הליכה) ושם נוכל לבצע סנפלינג במערת קשת – האתר המרהיב ביותר בארץ. לאחר הגלישה נוכל להמשיך לטיול ג’יפים באזור עינות געתון.

יום גיבוש וכייף בדרום

ניפגש בחניון קומרן, נגלוש את מפלי נחל קומרן. ביציאה מהנחל תחכה לנו ארוחת גורמה ולאחר הארוחה נעלה על ג’יפים ונסע לטיול ג’יפים אתגרי קשוח, שבו נוכל להתרשם מהנוף של מדבר יהודה, בקעת ים המלח והרי מואב.

ימי כיף לעובדים סנפלינג במערת קשת

האתר המרהיב ביותר בארץ מצוי בגליל המערבי, הפעילות המעניינת במערת קשת מהווה שחקן מרכזי בבחירת מקום לצוותים שמחפשים פתרון שמתאים בהכרח לימי כיף לעובדים. באתר אפשר לבצע בנוסף גשר הימלאיה אופקי המעצים את החוויה ומספק אטרקציה נוספת באותו אתר.
בחזרה ממסלול מערת הקשת תחכה לכם בחניון ארוחת גורמה משובחת. (חניון מוצל עם שירותים ושולחנות קק”ל מוצלים)
אומגה – בנג’י – מדובר למעשה בחבלים או כבלים שמתוחים משני צדדים, ובעזרת ציוד מתאים ניתן להתעופף עליהם ממקום למקום. התחושה הנוצרת היא של זרם אדרנלין והתרגשות גדולה.
טיולי ג’יפיםאנו מוציאים טיולי ג’יפים בכל רחבי הארץ, לרבות במדבר יהודה, נחל סדום והר סדום הנחשבים למסלול הג’יפים היפה ביותר בארץ ולפנינת טבע ייחודית באזור הדרום, נחל געתון שבגליל העליון, נחל קדש, נחל שוח שמעל לאגמון החולה, נחל סמך ונחלים אחרים בדרום רמת הגולן, ועוד היד נטויה. מדובר בטיולים מרתקים העוברים בינות לנופים מרהיבים של ארצנו, המלווים בהסברים מקצועיים, תצפיות קסומות, עצירות לקפה וכמובן אתגרי נהיגת שטח מרגשים.

גלישת סנפלינג בנחלים

– חוויית סנפלינג מלהיבה בינות לנחלים זורמים וקניונים מרהיבים, המשולבת בטיולים רגליים ברמות קושי שונות כגון נחל קומרן בצפון מדבר יהודה, נחל רחף בדרום מדבר יהודה, הנקיק השחור ברמת הגולן, הנחשב למסלול החוויתי והמהנה ביותר בארץ. נחל תמרים הקשוח והאתגרי במדבר יהודה.

סנפלינג לקבוצות – ימי גיבוש אתגריים לקבוצות

חברת אשדות מביאה איתה ניסיון של למעלה מעשרים שנה. החברה מקיימת שלל פעילויות אתגריות ברחבי הארץ ומתמחה בהוצאת צוותים וארגונים לימי גיבוש וכיף. בנוסף, החברה תשמח לייעץ מראש על הפעילות המתאימה עבורך ולמצוא את המקום המתאים ביותר ליום המיוחד של הצוות שלך. לפרטים והתייעצות: 0522300306

tripadvisor

חברת אשדות - מרכיבה לכם ימי גיבוש כיף ואתגר
לקבוצות, חברות ולמשפחות.

כבר יותר מ- 20 שנה חברת אשדות המתמחה בתחומי הספורט האתגרי, מציעה ימי גיבוש חווייתיים לחברות ועובדים.

חוויה יוצאת דופן, גיבוש ואתגרים אישיים וקבוצתיים . בין היתר, אנו מציעים ללקוחותינו טיולי סנפלינג בנחלים, סדנאות ODT, שיט וספורט ימי, טיול ג’יפים ועוד שלל פעילויות חברתיות בכל רחבי הארץ – מדרום ועד צפון אפשרות לארוחות בשטח ברמות שונות בהתאם לתקציבכם.

ימי גיבוש לעובדים 1 אשדות
ימי גיבוש לעובדים 2 אשדות
ימי גיבוש לעובדים 3 אשדות

אשדות מייצרת לך חוויה בלתי נשכחת לעובדים

Create amazing memories that will last a lifetime

גם לצוות שלכם מגיע יום גיבוש אתגרי שלא תשכחו ! תנו להם סיפור לשתף עם משפחה וחברים

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

למי זה מיועד?

וועדי עובדים וקבוצות, קבוצות נוער, צוותים שרוצים להתגבש וליהנות.

מה בתוכנית ?

 טיולי גי’פים, סנפלינג אתגרי, ויה פראטה, ODT אוכל ופעילויות בשטח שיגרמו לכם ליהנות, לצחוק ולעשות דברים מאתגרים יחד !

מעביר הסדנה - איתמר דרדיק מנהל חברת אשדות

שאלות נפוצות על יום גיבוש לקבוצות - כל מה שרציתם לדעת

בעלי צוותים, מנהלים ומנכל”ים מבינים את החשיבות של הוצאת צוות עבודה לימי גיבוש וכיף.

יש בכך יתרונות רבים, בהם הבעת הערכה לעובדים, שחרור מהיום יום, יצירת חוויה משותפת בלתי נשכחת וצוות שחוזר לעבוד יחדיו בצורה מיטבית. אם בכוונתך להוציא יום גיבוש ייתכן ויש לך שאלות שונות על כך וריכזנו עבורך את הנפוצות שבהן.

אנחנו מבלים שעות רבות במהלך היום בעבודה שלנו ומצפים שאותו מקום יספק לנו את כל מה שצריך כדי שנוכל, בזמן העבודה, ליהנות ממרחב נעים (גם אם מדובר בעבודה מאתגרת, שוחקת ואולי רוטינית רוב הזמן). יש לא מעט דרכים לעשות זאת וליצור לעובדים את אותו מקום שבו הם שמחים וגם מרוצים, וזה כולל כמובן הקפדה על פתרונות נעימים ונוחים במהלך היום, כמו ריהוט מתאים וטכנולוגיה חדשנית, שנכונה למשימות, וזה ממשיך גם בפעילויות שונות, כמו ימי גיבוש. ימי גיבוש לחברות ועובדים הם דרך מצוינת להראות לעובדים שאכפת ולאפשר להם ליהנות מפסק זמן של ממש מחוץ למקום העבודה. אלו כמה שעות של שקט, רחוק משלל המשימות שמעסיקות אותנו וגם דרך נפלאה להתקרב אל האחר ולהתנסות בפעילות קצת שונה.

יש סוגים רבים מאד של ימי גיבוש לעובדים וגם ימי גיבוש לחברות. מטרתם העיקרית של ימים חשובים אלה היא להעלות את המורל בקרב אותם עובדים, לשפר את מצב הרוח, לצבור חוויות משותפות ומהנות, לקחת פסק זמן, אתנחתא של ממש מהעיסוקים הרגילים וגם לחזק את הקשרים החברתיים שבאותה סביבת עבודה. חיזוק קשרים אלה תורם, בהמשך, לשיתוף פעולה מוצלח יותר והעלאת המורל מאפשרת לכל העובדים “לחדש” את המצברים, להגיע למחרת עם כוחות מחודשים.

לא בכדי בוחרים מעסיקים רבים לתכנן ימי גיבוש אתגריים לקבוצות של עובדים. ימי גיבוש אלה מביאים אתם שלל של יתרונות ועוזרים לעובדים לראות את סביבתם מזווית קצת אחרת. הם לומדים רבות על האחרים, על העובדים שמולם ואיתם הם עובדים ביום יום, הם יכולים להתנסות, ואולי בפעם הראשונה, בפעילות מאתגרת ושונה וגם לבלות בנעימים במקומות יפים ומיוחדים. היתרון הבולט של ימי גיבוש לעובדים הוא העובדה שיום אחד כזה יכול להגביר משמעותית את הפרודוקטיביות של העובד ולשפר את התחושה האישית שלו במקום העבודה. כאשר אנו חשים חיבור מוצלח יותר למקום העבודה שלנו, לאנשים שעובדים אתנו וגם לממונים עלינו, אנחנו רוצים ומוכנים לתת יותר מעצמנו ומבצעים את העבודה שלנו עם חשק רב ובעיקר עם מוטיבציה. עובדים עם מוטיבציה מספיקים יותר ומבצעים את עבודתם בצורה יעילה ומוצלחת יותר.

אם אתם, כמעסיקים, רוצים להזמין פעילות אתגרית ליום גיבוש לעובדים שלכם, חשוב שתבדקו מספר נתונים. ראשית, מהו ניסיונה של אותה חברה שמציעה את השירות ועד כמה היא מובילה בתחומה. במרבית המקרים מדובר בקבוצות גדולות של עובדים ומכיוון שמעורבת בכך פעילות אתגרית של ממש, ישנה חשיבות רבה בבחירתה של החברה המתאימה. גם לפעילות עצמה יש חשיבות רבה בעניין וכדי לבחור אותה נכון חשוב מאד להבין מיהו קהל היעד ולקחת בחשבון את המאפיינים השונים שלו: באיזה טווח גילאים מדובר, מהם תחומי העניין ועוד. פעילות אתגרית מצריכה מיומנות מסוימת, מצב פיזי טוב ובעיקר היכולת גם להתמודד עם הפחדים הטבעיים שלנו. יש לוודא כי אותה קבוצה של עובדים אכן תצליח לעמוד בכך ותסכים לקחת חלק בפעילות שהיא שונה ובעיקר גם אחרת.

טיול סנפלינג אתגרי במסגרת יום כיף לעובדים הוא פתרון מושלם, המשלב בין הנאה מהטבע והנופים לבין התמודדות עם פחדים. היכולת שלנו להתגבר על הפחד ולהתמודד איתו בשטח תורמת רבות לביטחון העצמי ועובדים שחשים בטוחים בעצמם יהיו פרודוקטיביים יותר במקום עבודתם. מעבר לכך, מכיוון שמדובר בקבוצה של עובדים, זוהי הזדמנות לתת כוח לאחר, לעודד את החוששים ולסייע להם להתמודד עם הקשיים. דוגמא ליום גיבוש איכותי בצפון סנפלינג במערת קשת, פעילות המתאימה גם למתחילים וחסרי ניסיון

חברת אשדות מתמחה, בין היתר, בתכנון של ימי גיבוש לעובדים, כולל ימי גיבוש אתגריים. לחברה ניסיון רב מאד בהוצאת טיולים מאתגרים מאד, כולל טיולי סנפלינג, טיולים הכוללים ביקור באתרים המיועדים לכך. החברה מחזיקה בכל הציוד הנדרש כדי לעבור את היום בשלום ולספק לכל המשתתפים את רמת הבטיחות הגבוהה ביותר. לפרטים נוספים אודות ימי הגיבוש שלנו, כולל פעילויות החוץ המאתגרות והמהנות, צרו אתנו קשר בטלפון 0522300306. נשמח לעמוד לרשותכם ולענות על כל שאלה.

ההחלטה מתי לצאת אל יום גיבוש היא אישית ובכל מקום ישנם מנהגים שונים. ישנם מקומות עבודה וארגונים אשר מראש קובעים שכל צוות יצא לפעילות מגבשת אחת למספר חודשים. ישנם מקומות אשר קשובים למתרחש ומחליטים לצאת כאשר יש צורך. כמו כן, ישנם מקומות עבודה וארגונים אשר יחליטו להוציא את העובדים או הצוות אל יום מיוחד לקראת חג או בסיום של פרויקט גדול כאות תודה על המאמץ.

הצוות יכול להיות מורכב מהעובדים, מנהלים ולעתים עוד אנשים. לרוב נהוג להוציא צוותים ליום גיבוש אך הדבר תלוי גם במספר העובדים במקום העבודה או מספר אנשי הצוות. אם מדובר במקום עבודה קטן, ייתכן וההחלטה תהיה להוציא את כולם יחדיו. אם מקום העבודה הוא גדול, לרוב יצא צוות עבודה וההחלטה לצאת תהיה של המנהל. כמעט תמיד יצא צוות שלם, שכולל את העובדים והמנהל הישיר (או המנהלת כמובן) ולעתים מנהלים נוספים.

לא. כמעט בכל מקום ישנה אפשרות לקיים יום גיבוש. גם כאשר מדובר ביום אתגרי הכולל סנפלינג, ג’יפים, אומגה, קניונינג ופעילויות מרגשות אחרות, אפשר למצוא את המקום הנוח ביותר לעובדים. ברחבי הארץ ישנם שלל אתרים מרגשים לפעילות אתגרית וההחלטה לאיזה מהם לצאת תלויה בגורמים רבים, לרבות העונה בה מקיימים את יום הגיבוש, מספר המשתתפים, רמת הקושי המבוקשת והאזור המועדף.

היום אפשר לראות כי מוצעות שלל פעילויות עבור ימי גיבוש ולכן השאלה איך לבחור באחד לא רגיל היא לגיטימית. המחשבה הראשונה צריכה להיות על הפעילות עצמה. מה יעזור לצוות להתגבש, להתאחד ועם איזו חוויה הוא יצא. לאחר מכן מומלץ לחשוב על פעילות אשר הצוות יכול לעשות רק בנסיבות מיוחדות ולא פעילות רגילה שאפשר לקיים גם לבד. במקרה זה פעילות אתגרית, כמו סנפלינג, אומגה ואחרות, היא אידאלית עבור יום מיוחד זה.

חובה לשים לב כי המדריך הוא בעל ניסיון בתחום. חשוב לשים לב שלחברה יש ביטוח ולברר מי אחראי למה. כל הפרטים הקטנים כמו שעת המפגש, עלות כניסה למקום (אם ישנה בכלל), מה כוללת הפעילות, האם מוגש כיבוד במהלכה ואיזו הדרכה הפעילות כוללת, חייבים להיות ברורים מראש.

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

פתיחת צ'אט
1
צריכים עזרה?
היי כאן איתמר,
אפשר לעזור?
דילוג לתוכן